- OBECNÁ USTANOVENÍ
(1) Obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.evelyns.cz. Účelem těchto obchodních podmínek je vymezit a upřesnit práva a povinnosti prodávajícího (EVELYNS trade, s.r.o.) na jedné straně a kupujícího (zákazníka, spotřebitele) na straně druhé.
(2) Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.evelyns.cz je EVELYNS trade, s.r.o., Kostolná 638/51, 015 01 Rajec, IČO: 48204358, DIČ: 2120093646. Společnost není plátcem DPH, je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem v Žilině, oddíl Sro, vložka číslo: 64027/L.
Kontaktní údaje prodávajícího:
EVELYNS trade, s.r.o., Kostolná 638/51, 015 01 Rajec, Slovenská republika
email: obchod@evelyns.cz, telefon (mobil): +421 948 545 535, +421 948 454 353
(3) Při objednávání přes internet uveďte prosím následující údaje:pokud nakupujete jako spotřebitel, tj jako fyzická osoba, která nejedná při uzavírání smlouvy na dálku v rámci předmětu své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání, uveďte své jméno, příjmení, přesnou adresu, telefonní číslo a e-mail.pokud nakupujete v souvislosti s Vaší podnikatelskou činností, uveďte i obchodní jméno, IČ, DIČ a místo podnikání nebo sídlo.
(4) Po odeslání objednávky bude Vaše objednávka zpracována a na Váš mail bude obratem doručeno potvrzení o přijetí objednávky. Kupující odesláním objednávky prodávajícímu potvrzuje, že prodávající včas a řádně splnil své informační povinnosti podle ust. § 3 odst. 1 zákona č. 102/2014 CFU o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů (dále jen jako "Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji zboží"). Detaily objednávky a předpokládaný termín dodání zboží až ke kupujícímu s vámi dohodneme e-mailem. Na Vámi uvedenou mailovou adresu Vám budou v případě potřeby zasílány všechny další informace ohledně Vaší objednávky.
- PLATEBNÍ PODMÍNKY, CENA A ZPŮSOB DOPRAVY
(1) Cena produktu je stanovena na www.evelyns.cz. K ceně bude připočtena cena dopravy a platby. Konečná cena produktu včetně dph, dopravy a platby bude zveřejněna v souhrnu objednávky před jejím potvrzením.
(2) Spotřebitel si může vybrat následující způsoby dopravy a platby:
Cena a způsob dopravy:
- 139 Kč Kurýr
- 89 Kč Zásilkovna - osobní odběr
Doprava ZDARMA při objednávce od 3000Kč!
Cena a způsob platby:
- 49,00 Kč Platba na dobírku
- 0,00 Kč Platba předem převodem na účet
Dobírka - peníze za zboží uhradí zákazník až při převzetí zboží poštovnímu doručovateli, kurýrovi nebo na poště.
Bankovní převod se zasláním platebních instrukcí - v potvrzujícím emailu o přijetí objednávky jsou zobrazeny informace jak postupovat při platbě převodem, také jsou zobrazeny platební údaje: celková částka objednávky na zaplacení, číslo bankovního účtu a variabilní symbol. Za zboží se platí předem na náš bankovní účet. Po přijetí platby na náš účet Vám odešleme informaci. Objednávku vyřizujeme po přijetí platby.
Slevový kupón - pravidla a podmínky pro uplatnění slevy nebo slevového kupónu jsou uvedeny u konkrétní slevě nebo je při ní uvedený odkaz, kde se informace nacházejí. V případě, že sleva nebo slevový kupón bude uplatněna v rozporu s pravidly této slevy či slevového kuponu má prodávající právo takové uplatnění slevy nebo slevového kuponu odmítnout. V takovém případě je kupující informován a bude mu nabídnuta možnost vyřídit objednávku bez této slevy nebo uplatnění slevového kupónu.
- DODACÍ PODMÍNKY A PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
(1) Dodací lhůta začíná běžet dnem přijetí závazné objednávky, která obsahuje všechny potřebné údaje pro její vyřízení. Pokud je zboží skladem, objednávka je vyřízena odesláním zboží do 3 pracovních dnů. Pokud zboží není skladem, kupující je kontaktován a seznámen s termínem dodání zboží.
(2) Zboží je zasíláno Kurýrem nebo Zásilkovnou.
Převzetí zboží:
(3) Kupující se zavazuje převzít zboží v dohodnutém termínu na adrese uvedené na objednávce. Při přebírání produktu je kupující povinen zkontrolovat fyzickou neporušenost a kompletnost zásilky. Pokud je zásilka viditelně poškozena a zničena, kupující je povinen bez převzetí zásilky ihned kontaktovat prodávajícího a se Slovenskou poštou sepsat reklamaci. Jakékoliv pozdější reklamace na množství a fyzické porušení produktu nebudou akceptovány.
(4) Kupující nabývá vlastnická práva k produktu převzetím objednaného a zaplaceného zboží kupujícím na místě dodání jím určeném v objednávce. Nebezpečí škody na produktech přechází na kupujícího momentem převzetí zboží kupujícím nebo jeho zmocněncem. Nedoručené zásilky - nepřevzaté zákazníkům:
Nedoručené zásilky - nepřevzaté zákazníkům:
(5) Kupující, který nepřevzal zásilku, bude telefonicky a v případě nedostupnosti, e-mailem kontaktován s žádostí o informaci, proč si nepřevzal zásilku a zda má zájem o opětovné zaslání zásilky:
- pokud kupující požádá o opětovné odeslání takto vrácené zásilky, prodávající doúčtuje k celkové ceně zásilky další poštovné dle platného ceníku, o čemž bude kupující informován. Opětovné odeslání takto vrácené zásilky je možné pouze na základě úhrady kupní ceny předem bankovním převodem.
- v případě, že kupující nemá zájem o opětovné doručení zásilky, objednávka bude stornována. V případě budoucích objednávek od tohoto zákazníka si prodávající vyhrazuje právo požadovat výhradně platbu předem bankovním převodem.
- v případě, že kupující nereaguje na telefonickou a ani emailovou výzvu prodávajícího ve lhůtě 3 dnů, objednávka bude stornována. V případě budoucích objednávek od tohoto zákazníka si prodávající vyhrazuje právo požadovat výhradně platbu předem bankovním převodem.
- PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY A DOPAD ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
(1) Kupující má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodů ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží kupujícím nebo jím určenou třetí osobou s výjimkou dopravce. Při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy je kupující povinen informovat prodávajícího o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (např. dopisu zaslaného poštou nebo emailem) na adresu: EVELYNS trade, s.r.o., Kostolná 638/51, 015 01 Rajec, Slovenská republika, email: obchod@evelyns.cz. K tomuto účelu můžete použít VZOROVÝ FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY. Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, pokud kupující zašle oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před tím, než uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy.
(2) Po odstoupení od smlouvy (objednávky) vám vrátíme všechny platby, které jste uhradili v souvislosti s uzavřením smlouvy, tzn. kupní cenu včetně nákladů na doručení zboží k vám. To se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud jste si zvolili jiný druh doručení, jako je nejlevnější běžný způsob doručení, který nabízíme. Platba vám bude vrácena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám bude doručeno vaše odstoupení od smlouvy (případně doručen vrácené zboží, pokud vám již bylo zboží doručeno). Jejich úhrada bude provedena stejným způsobem, jaký jste použili při vaší platbě, pokud jste výslovně neuvedli jiný způsob platby, a to bez zaúčtování jakýchkoliv dalších poplatků. V případě požadavku vrácení platby na váš bankovní účet, uveďte v odstoupení od smlouvy číslo vašeho bankovního účtu a kód banky, kde vám máme zaslat částku za vrácené zboží.
(3) Platba za zakoupené zboží vám bude uhrazena až po doručení vráceného zboží zpět na naši adresu nebo po předložení dokladu prokazujícího zaslání zboží zpět podle toho, co nastane dříve. Zašlete nám zboží zpět na adresu EVELYNS trade, s.r.o., Kostolná 638/51, 015 01 Rajec, Slovenská republika formou doporučené zásilky nejpozději do 14 dnů ode dne uplatnění práva na odstoupení od smlouvy. Lhůta se považuje za dodrženou, jestliže zboží odešlete zpět před uplynutím 14-denní lhůty. Přímé náklady na vrácení zboží nese kupující. Odpovědnost kupujícího za škodu vzniklou na vráceném zboží: kupující odpovídá pouze za případné snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než jaký je potřebný k zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
- POUČENÍ O ODPOVĚDNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO ZA VADY ZBOŽÍ, ZÁRUKA
(1) Prodávající poskytuje záruku na zboží v délce 24 měsíců spotřebitelům, kterým je osoba, která při uzavírání smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Záruka začíná běžet od převzetí zboží kupujícím. Kupující bere na vědomí, že je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. V případě, že zboží při převzetí kupujícím neodpovídá smlouvě, je kupující povinen neprodleně o tom uvědomit prodávajícího. Spotřebitel má právo požádat prodávajícího o vydání záručního listu.
(2) V případě zjištění vady platí:
Pokud jde o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit.Kupující může namísto odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo se vada týká jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem na cenu zboží nebo závažnost vady.
Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné potíže.Pokud jde o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby se věc mohla řádně užívat jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit.
Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat.
Pokud jde o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
(3) Záruka se nevztahuje na:
a) Poruchy způsobené el. přepětím nebo bleskem.
b) Poruchy a vady způsobené náhodným poškozením jinými okolními živly (požár, povodeň a jiné).
c) Poruchy způsobené neoprávněným zásahem uživatele.
d) Poruchy způsobené nedbalou manipulací (pád při přenosu a jiné).
e) Oprávnění na záruku zaniká v případě, že k chybě došlo mechanickým poškozením zboží, užíváním zboží v nevhodných podmínkách.
- REKLAMAČNÍ ŘÁD
(1) Reklamovat je možné pouze produkt zakoupený a zaplacený u prodávajícího. Při uplatnění reklamace se spotřebitel řídí pokyny uvedenými v těchto obchodních podmínkách.
(2) Při uplatnění reklamace je spotřebitel povinen doručit na adresu prodávajícího EVELYNS trade, s.r.o., Kostolná 638/51, 015 01 Rajec, Slovenská republika reklamovaný produkt čistý, mechanicky nepoškozené spolu s uvedením čísla faktury, čísla objednávky nebo emailu, ze kterého byla objednávka produktu provedena.
(3) V případě uplatňování reklamace se doporučuje spotřebiteli telefonicky nebo emailem oznámit prodávajícímu, že daný zboží vykazuje chybu a jakým způsobem se chyba projevila.
(4) Prodávající se zavazuje oprávněnou a podle těchto obchodních podmínek uplatněnou reklamaci vyřídit nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak. Prodávající vydá kupujícímu protokol o reklamaci, ve kterém uvede datum a způsob vyřízení reklamace, včetně potvrzení o případném provedení opravy a době jejího trvání, popřípadě písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Postup vyřízení reklamace:
(5) Pokud spotřebitel uplatní reklamaci, prodávající je povinen určit způsob vyřízení reklamace, ve složitých případech nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, v odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení stavu výrobku, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po určení způsobu vyřízení reklamace se reklamace vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později; vybavení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit nebo má právo na výměnu zboží za nové zboží. Vybavením reklamace se rozumí: ukončení reklamačního řízení předáním opraveného zboží, výměnou zboží, vrácením kupní ceny zboží, vyplacením přiměřené slevy z ceny zboží, písemná výzva k převzetí plnění nebo její odůvodněné zamítnutí.
(6) Pokud spotřebitel reklamaci zboží uplatnil během prvních 12 měsíců od koupě, může prodávající vyřídit reklamaci zamítnutím pouze na základě odborného posouzení; bez ohledu na výsledek odborného posouzení nelze od spotřebitele vyžadovat úhradu nákladů na odborné posouzení ani jiné náklady spojené s odborným posouzením. Prodávající je povinen poskytnout spotřebiteli kopii odborného posouzení by odůvodňovalo zamítnutí reklamace nejpozději do 14 dnů ode dne vyřízení reklamace.
(7) Pokud spotřebitel reklamaci zboží uplatnil po 12 měsících od koupě a prodávající ji zamítl, osoba, která reklamaci vybavila, je povinna v dokladu o vyřízení reklamace uvést, komu může spotřebitel zaslat zboží na odborné posouzení. Pokud je zboží zasláno na odborné posouzení určené osobě, náklady odborného posouzení, jakož i všechny ostatní s tím související účelně vynaložené náklady hradí prodávající bez ohledu na výsledek odborného posouzení. Pokud spotřebitel odborným posouzením prokáže zodpovědnost prodávajícího za vadu, může reklamaci uplatnit znovu; během provádění odborného posouzení záruční doba neběží. Prodávající je povinen spotřebiteli uhradit do 14 dnů ode dne znovu uplatnění reklamace veškeré náklady vynaložené na odborné posouzení, jakož i všechny s tím související účelně vynaložené náklady. Znovu uplatněnou reklamaci nelze zamítnout.
(8) Prodávající je povinen při uplatnění reklamace vydat spotřebiteli potvrzení. Pokud je reklamace uplatněna prostřednictvím prostředků dálkové komunikace, prodávající je povinen potvrzení o uplatnění reklamace doručit spotřebiteli ihned; pokud není možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace; potvrzení o uplatnění reklamace se nemusí doručovat, pokud spotřebitel má možnost prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem.
(9) Prodávající je povinen o vyřízení reklamace vydat písemný doklad nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
(10) V případě, že spotřebitel (kupující, zákazník) není spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo se domnívá, že prodávající porušil jeho práva, spotřebitel má právo obrátit se na prodávajícího s žádostí o nápravu. Pokud prodávající nebo určená osoba oprávněná posuzovat vady na žádost spotřebitele podle předchozí věty odpoví zamítavě nebo na takovou žádost neodpoví ve lhůtě do 30 dnů ode dne jejího odeslání spotřebitelem, spotřebitel má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu podle ustanovení § 12 zákona č.391/2015 Z.z. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně a doplnění některých zákonů v platném znění. Příslušným subjektem pro alternativní řešení spotřebitelských sporů s prodávajícím je Slovenská obchodní inspekce nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství Slovenské republiky (seznam je dostupný na stránce http://www.mhsr.sk/); spotřebitel má právo volby, na který z uvedených subjektů alternativního řešení sporů se obrátí. Spotřebitel může k podání návrhu na alternativní řešení svého spotřebitelského sporu použít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stránce http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
(1) Spotřebitel prohlašuje, že před vyplněním objednávky se seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
(2) Objednávka kupujícího je po potvrzení kupujícím jako uzavřená kupní smlouva mezi kupujícím a prodávajícím archivována za účelem jejího splnění a další evidence.
(3) Všechny smluvní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. V případě, že je smluvní stranou spotřebitel, řídí se právní vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami zákonem č. 40/1964 Sb. Občanský zákoník, zákonem č. 250/2007 Sb. Zákon o ochraně spotřebitele a zákonem č. 102/2014 CFU o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího. V případě, že je smluvní stranou podnikatel, řídí se právní vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami zákonem č. 513/1991 Sb. Obchodní zákoník.